Japan2012.reismee.nl

Nog twee dagen...

Over twee dagen ga ik al naar Japan! Ben nog veel te druk met mijn nieuwe baan om het echt goed te beseffen. Ben er ook welrelaxed onderwant ik weet nu zo ongeveer wat me te wachten staat. Maar ... de vorige keer wist ik van tevoren wel totin detail hoe laat mijn treinen gingen en waar mijn hostels lagen ten opzichte van de treinstations... Heb me er nog niet in verdiept. Misschien wel zo handig

Wink

Ben wel weer op dreef met de cursus Japans,heb nogredelijk veel onthouden. Bleek vorig jaar best wel handig. Verder neem ik dit keer nog minder bagagemee. Ga nu ookniet naar Moskou dus de dikke trui kan thuisblijven. Heb dus veel ruimte over voor prullaria.

We gaan het zien!Heb er heel veel zin in!

Reacties

Reacties

Manuela

Veel plezier! Je hebt me wel aangestoken! Ik hoop dan genoeg gespaard te hebben om niet dit schooljaar,maar volgend schooljaar te gaan. Gelukkig ken ik iemand,die mij genoeg tips kan geven ;). Ik wacht met plezier op je verhalen en foto's.
groetjes,
Manuela

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!